Saturday, January 7, 2012

CONTEST MY BESTFRIEND FOREVER BY CIK AYU

2011-11-5

Kalau nak joint contest tu clik banner tu okey deardear

 

Gambar yang dipertaruhkan..taraaaaaaaa!

DSCN0807

Perkenalkan kawan baik saya

Ewan.Dia bukan saja kawan yang baik tapi seorang Bro yang sering ada bila Yan suka atau duka.Sering disalah anggap oleh orang yang tak kenal kami..orang kata kami couple!Kami dah macam kembar and macam adik beradik dah..kat mana ada ja Ewan pasti ada saya..kat mana ja ada saya pasti ada Ewan..Dia jugak sebagai penasihat fesyen saya..apa yang cantik apa yang tak dalam berfesyen..dari sudut pandangan laki kan lain sket kan..walau kadang kadang tak sekepala..tapi apa yang dikatakannya tu ada baikknya jugak..dan ada betulnya jugak..so jangan keras kepala ya Yan !Nonono kami kawan baik okey!Saya sangat sayang Bro saya..gurlgurl kat luar sana yang nak ngorat Bro saya ni sila la..dia maseh single!ahaks

Nak Tag kepada 2 insan comel

Http://fazleenkamaruddin.blogspot.com

Http://areendalinda-butladdy.blogspot.com

Selamat mencuba!

1 comment:

LeenNajib said...

hehe, nk juin laa! thnx yan sbb tag. nk juin, nk juin ;) wish u luck :)